Célzott és hatékony hirdetések: Google Ads hirdetéskezelés

Google Ads hirdetések

Google Ads hirdetések

1. Üzleti célok meghatározása

2. Mérési célok meghatározása

3. Célközönség meghatározása

4. Kampánytípusok kiválasztása, kampányállítás

5. Monitorozás, kampányoptimalizálás

A Google Ads hirdetés egy olyan rugalmas és hatékony eszköz, amely segíthet a kisvállalkozásoknak célzott és hatékony online kampányokat indítani.

  1. Üzleti célok meghatározása

Ebben a szakaszban fontos, hogy az üzleti célokat jól meghatározd, és pontosan tudni, hogy mit szeretnél elérni a Google Ads kampányoddal. Ilyen tágabb üzleti cél lehet a márka ismertségének a növelése, vagy piaci részesedés növelése. Ezek még nagyon tág meghatározások, lejjebb kell őket bontani a következő lépésben.

  1. Mérési célok meghatározása

Ezek a mutatók segítenek mérni a hirdetési kampánya teljesítményét. Olyan konkrét, mérhető célokra fordítjuk le ezeket, amelyekkel látható a hirdetések eredményessége, pl. beérkezett ajánlatkérések száma, telefonos megkeresések száma, bevétel az internetes vásárlásokból.

  1. Célközönség meghatározása

Ezzel a lépéssel le tudjuk szűkíteni a hirdetések megjelenítését azokra a felhasználókra, akik nagyobb valószínűséggel válnak majd vásárlókká vagy ügyfelekké. A célközönséget meghatározhatjuk földrajzi elhelyezkedés, demográfia, érdeklődés vagy aszerint, hogy az internetes tevékenységük alapján éppen aktívan keresnek valamilyen szolgáltatást vagy terméket. A célközönséget saját adatok alapján is meghatározhatjuk, vagyis belevehetjük azokat a látogatókat, akik korábban már kapcsolatba léptek a vállalkozásunkkal, például jártak a honlapunkon, egészen olyan részletekig elmehetünk, hogy melyik terméket nézték meg a múltban.

  1. Kampánytípusok kiválasztása, kampányállítás

Ebben a szakaszban kiválasztjuk a célok eléréséhez legjobban illeszkedő, a Google Ads-ben elérhető kampánytípus(ok)at. Ezek lehetnek keresési hirdetések, dinamikus keresési hirdetések, display hirdetések, shopping vagy több hirdetési hálózatra kiterjedő Performance Max hirdetések. És ez még nem a teljes választék. Ezt követe a kampányok beállítása és a hirdetések megírása.

  1. Eredmények figyelemmel kísérése, konverzióra optimalizálás

Az utolsó lépés a hirdetések eredményeinek figyelemmel kísérése és a hirdetési kampányok folyamatos optimalizálása.

Az online kampányok tervezésétől a megvalósításig és az eredmények elemzéséig minden fázisban segítek Önnek.

Ha szeretne többet megtudni a Google Ads kampánykezelésről vagy igénybe venni a szolgáltatásomat, kérjen ajánlatot a lenti űrlapon keresztül.

Kérjen ajánlatot

Írja meg, mi az Ön online célja, és hol tart most ennek megvalósításában. Az ajánlatkészítéshez felveszem Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségen.